|
  2008 年 9 月 1 日 星期一
      
2008.9.1 |
|
 ..今日係9月1日啦''- -
開學啦''..唉//\\琴日.返左工就睇 '盜墓迷城'
超正';;好好睇呀';''
吾記得左染返個頭呀-___-'
唉''跟住用以前既黑xx染返= ='
都吾夠料!!!!''唉'一d金一d黑//
..阿雞話我個頭太金啦.
算啦'''吾泣啦'''
好期待天日會係點既一日'''
我E+個頭好黑呀><.東方美女右返來啦;;哈'
^__^好開心呀'''...
'盜墓迷城'''熱力推介第二部<--好似!!!!!!
佢地去左埃及個部呀!!正'''

|
刊登時間:2008-09-01 09:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Sun43 於 2008-09-02 11:24 PM 發表:
c0mment
|
|
|
搞到我都想睇添~ 得閒搵下有冇人陪我去睇先 thx妳的cm
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|