|
  2007 年 8 月 7 日 星期二
      
..上了. |
|
 唉.....
終於都上到啦...--,一兩個星期無玩電話~啦,,
悶到飛起...e+個電話正好左啦..哈.
上得啦...呵...=.=暑假真係悶.
好相返學呀/.///
好倒楣的一個暑假呀..~~~
手機壞了......仲有...哂是講//吾相講
[6....好慘....哈/...都無咩啦..^^

|
刊登時間:2007-08-07 06:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LING 於 2007-08-10 08:04 PM 發表:
|
|
|
牙蚊 於 2007-08-10 06:28 PM 發表:
唉....我同你d差唔多架炸..= ="
一樣咁慘...
|
|
|
=.=''好廢咩?!@!1
>><<''哦...我會上去睇既啦..
仲有..可以sd d相啤我嗎?
手機同素馬機個d呀.
|
|
|
上到就好,-__-!
你講野好廢下,-v-
我明日先p0返d相;上去睇啦
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|