|
  2007 年 8 月 11 日 星期六
      
行行街,,,>.< |
|
 今日...同阿蚊.阿琳佢地去左籃田行街街呢..
同佢地去左買書.;~: ~籃田d人真係恐怖..
一回到去..既然彈出來問..書吾書9書呀..
一路行一路係咁問..=.=/''怕怕呢..
.....返返到觀糖...右死左去阿琳屋企.....
傾左一陣計就走人嘍,,,,;;;;
5點前要返到屋企呢..meme
因為,,,,,,,>.,<我變左臭仔婆啦,,,kaka
因為媽媽和姐姐要返功,.so..我要幫姐姐臭BB.;^^

|
刊登時間:2007-08-11 06:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LAM 於 2007-08-14 11:08 PM 發表:
|
|
|
LAM 於 2007-08-14 11:07 PM 發表:
|
|
|
LING 於 2007-08-14 06:15 PM 發表:
|
|
|
牙蚊 於 2007-08-13 08:02 PM 發表:
係呀...!!我都想見下個bb唷..幾時去得你屋企姐...""
|
|
|
>.<吾辛苦吾辛苦...
因為bb好得意.>.<哇哈哈哈..
|
|
|
牙蚊 於 2007-08-12 02:32 AM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|