|
  2007 年 8 月 22 日 星期三
      
呢/..悶悶. |
|
 嗯...阿b返左去都成幾日啦///
平時1兩點個陣..成間屋都吵到好夜呢...
e+...好空呀...靜到死...慘慘
好掛住bb呀>.<....無得呃bb鍚鍚呢///
e+時間真係好難戈呢....係閏企無野做做..悶悶
嗯...學就來開啦....功課右未做呢...
仲未派信呢...吾知係邊班.....

|
刊登時間:2007-08-22 06:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LING 於 2007-08-24 07:00 PM 發表:
....哦.. 唉,..都吾知邊班... 我收吾到信呀...阿雞個msn寫住2b,,
|
|
|
牙蚊 於 2007-08-23 10:02 PM 發表:
|
|
|
LING 於 2007-08-23 06:09 PM 發表:
=.====一定一定街街啦.. 但真係好掛住bb呀>.,<
|
|
|
2`LAM 於 2007-08-22 09:59 PM 發表:
第1時間比cm你=> 聽你甘講真系覺得好慘-__- 通常d野就系甘ga啦''自己諗啦@__@
p.s甘多d同我出街就得啦^^'
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|