2007 年 8 月 27 日  星期一 

日子一天一天的戈..

   今日呀....唉...仲諗住好好死同琳佢地去籃天做功課.

=.='''點知去左阿琳屋企,,,,,阿蚊先來話吾去..

......唉...係阿琳屋企坐坐坐...坐到5點幾先走..

哈哈...換左個qooza板呀...><係琳屋企正的//

哇哈哈哈哈哈哈......雖然吾係我正的..但....

我都啤左好多意見的//.哈....

倒數第幾日呢?!離返學既日子仲有幾耐呢..

><'''唉...都係快快手手做左d暑期功課先...

刊登時間:2007-08-27 06:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lingnf21 的日誌)


lingnf21 於 2007-08-28 05:57 PM 發表:
下..慘慘呢...做做做功課呀><大家加油呀><''-.-我個板板更係令令啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccrystal 於 2007-08-28 09:27 AM 發表:
cmcm 比你
哎 我都要趕暑期HW呀T^T
一齊加油DO哂佢地LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching0lam 於 2007-08-27 10:25 PM 發表:
你愛橙色嗎?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching0lam 於 2007-08-27 10:23 PM 發表:
cherry
cherry
cherry
cherry
cherry
cherry
cherry
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching0lam 於 2007-08-27 10:22 PM 發表:
再尼..
q00za系咩好令令.系牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching0lam 於 2007-08-27 10:21 PM 發表:
d人甘快手都有既._.
仲有6日就返學啦-3-'
吾想..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙蚊 於 2007-08-27 09:54 PM 發表:
嘩..呀MA你個板好令BO...^^"
我家陣都好想返學呀...[[唔知點解]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



妍 於 2007-08-27 06:53 PM 發表:
我d暑期功課吾見左
e+只係有中文咋
個板好令哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lingnf21
暱稱: 0`Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
mega box 開幕日.
煩 大 腦 了
....
2008.09.6
2008.9.1
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
雞雞`
籃天``
`秋敏
2`LAMM
4`蚊
8`YI
9`容
牙妍`
嬋子`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 468
今日人氣: 3
累積人氣: 4491
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed