|
  2007 年 8 月 27 日 星期一
      
日子一天一天的戈.. |
|
 今日呀....唉...仲諗住好好死同琳佢地去籃天做功課.
=.='''點知去左阿琳屋企,,,,,阿蚊先來話吾去..
......唉...係阿琳屋企坐坐坐...坐到5點幾先走..
哈哈...換左個qooza板呀...><係琳屋企正的//
哇哈哈哈哈哈哈......雖然吾係我正的..但....
我都啤左好多意見的//.哈....
倒數第幾日呢?!離返學既日子仲有幾耐呢..
><'''唉...都係快快手手做左d暑期功課先...

|
刊登時間:2007-08-27 06:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
下..慘慘呢...做做做功課呀><大家加油呀><''-.-我個板板更係令令啦.
|
|
|
cmcm 比你 哎 我都要趕暑期HW呀T^T 一齊加油DO哂佢地LA
|
|
|
cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry
|
|
|
d人甘快手都有既._. 仲有6日就返學啦-3-' 吾想..
|
|
|
牙蚊 於 2007-08-27 09:54 PM 發表:
嘩..呀MA你個板好令BO...^^" 我家陣都好想返學呀...[[唔知點解]]
|
|
|
妍 於 2007-08-27 06:53 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|