|
  2007 年 8 月 29 日 星期三
      
8.29.. |
|
 ....就返學啦....好開心可以同返班女一齊一班呢..
E+..佢地一定變左好多啦...好相見見
,,仲有D書未買齊呢....阿Ma話..;;
仲布2個d等1號先哦...!嗯....
仲有兩日...成個暑期就算係完滿結束啦..
之後的兩日...係我地應該括書包之類啦..
加加埋埋應該話仲有4日.
8.29,,,倒數..8.30.

|
刊登時間:2007-08-29 05:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
>.<謝了..大家的C M. 我都會C M FOR U的!
|
|
|
雞,, 於 2007-08-30 03:40 PM 發表:
|
網主回覆
><我都係呀...
都吾知點算...
Posted at 2007-08-30 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一定一定...多謝 u cM’
多來我個呀.@!@ Posted at 2007-08-30 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘻 ' cm f0r y0u =] 我 又 玩 倒 數 !
|
網主回覆
好的好的..一齊倒啦.. Posted at 2007-08-30 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯...好快就31啦..>< Posted at 2007-08-30 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
等我都啤個C M你啦@ Posted at 2007-08-30 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘻> <我又黎留cm喇~~ cm for u,, 好支力牙~~留住1個cm俾你先喇~~ cmcm for u~~ hapi=]?
|
網主回覆
>.<我都要 CM FOR U呀. Posted at 2007-08-30 05:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妍 於 2007-08-29 08:09 PM 發表:
你知吾知媚媚返左黎牙 我都好開心啦 好快可以睇到你地個樣....
|
網主回覆
下//媚媚返左啦?!
Posted at 2007-08-30 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lo20 於 2007-08-29 07:14 PM 發表:
|
|
|
11111*__* 老ma-_-!你右打錯字啦 呵呵'咩系"括書包"@__@?!
|
網主回覆
= =做咩係咁搵人既錯過
!! Posted at 2007-08-30 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|