|
  2007 年 8 月 30 日 星期四
      
8.30 |
|
 右戈左一日啦.//
呵..就來返學啦..><好開心呀.
但係...d功課吾見哂呀...
得返本中文既暑期....死啦/./
1號呀..我要去買正返既書同鞋啦..
仲有!!影相呀,,你影左未呀?!
2.30倒數2.31...

|
刊登時間:2007-08-30 05:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琴日都無上到線- -’ 吾記得左打QOOZA TIM
|
|
|
ya simtsz 於 2007-09-01 03:36 PM 發表:
- -" 我乜都未做
我唔想去c班呀
我就係要同soling一齊......
嗚嗚嗚 我喊.....
|
網主回覆
吾好喊啦><;
吾同班姐..右吾係吾同校!!
^^'乖啦..我會搵你一齊玩既啦,,
到時吾好扮吾記得我呀... Posted at 2007-09-01 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@"><
嘻呵!相溥有相相呀>< Posted at 2007-09-01 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我影左啦 好彩同學話比我知 如果吾係都吾知點算!! 你要快d去影啦
|
網主回覆
嗯><'我天日就去影既啦...
Posted at 2007-09-01 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵.,,謝你了....
好乖..我都要去留c m. Posted at 2007-09-01 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
影 相 ?! 吾 記 得 b0 .. 完 全 冇 呢 會 事 =] 我 諗 應 該 遲 d 先 影 ! cm f0r y0u <3<3
|
網主回覆
= ='''一返學,,miss就會同你收相相既啦.
你快d影啦.... Posted at 2007-09-01 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
2`LAM 於 2007-08-30 11:44 PM 發表:
|
網主回覆
女女:
(...)
你mama Posted at 2007-09-01 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙蚊 於 2007-08-30 11:42 PM 發表:
|
網主回覆
你話我煩?!
邊個生你出來既?!
to:Man Man Posted at 2007-09-01 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘻> < 朋友仔,,我又黎lu,, 送個cm仔俾你牙,,,babi.. hapi=]?
|
網主回覆
HAP呀...- -’
來了!!,
等我都啤個C M你先. Posted at 2007-09-01 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*仔仔♂ 於 2007-08-30 10:34 PM 發表:
功課唔見哂=.= 甘點算...?
影相...我樓下8蚊有2打- -" 要唔要=.=?
|
網主回覆
咁便?!
我都相要呀..
地址?! Posted at 2007-09-01 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|