|
  2008 年 1 月 2 日 星期三
      
返來嘍lu... |
|
 琴日同哥哥返左大陸...^^
去到都吾知做咩....右無出街....
到左7.8點先去行行,,,,,..
d野真係便....但...無買到呀..正買左d衫姐.
因為去到d下伴身既衫啤我正壞左...
so...去左買衫0 0'''同買左塊鏡..梳..
第亞日就返左來啦...無時間去睇野...
so..sorry...我無買到手信 0 0;
但....我2月右會去既啦...一定會買啤你地既..
會去幾日..一定買好多野啤你地..^^吾好怪我呀.
今日呀.9點係咁坐車,,,坐到3點先返到屋.企.
期間要轉車右去左食飯....- -"食到好飽..
今晚右打邊盧..~>~死人......好飽..飲左兩瓶藍妹.
就死///今都吾知訓到幾時///天日仲要返學.

|
刊登時間:2008-01-02 10:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
^^更係有啦.. -[]-難得哦..死lam都來埋..
|
|
|
妍 於 2008-01-04 06:44 PM 發表:
|
|
|
2`!LaM 於 2008-01-04 06:20 PM 發表:
你個女我都來了^0^" 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...
|
|
|
牙蚊 於 2008-01-03 07:02 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|