|
  2008 年 1 月 4 日 星期五
      
❤MSN❤ |
|
 咩事呀@@?????上吾到MSN既??❤
琴日係咁..今日右係咁...❤
一上線就彈出問回吾回報此問題!!❤
= =”,上吾到MSN點算..❤
吾知佢地天日去邊呀!!!!❤
SOR..電話仲未正好呀..哈哈..❤
......換左個新班主任呀- -’❤
之前個個好似啤我地...激走左..❤
E+突然覺得林SIR好好人TIM..❤
新個個好煩- -咩都要罰...唉.❤
❤ ❤
❤ ❤
❤ ❤ ❤

|
刊登時間:2008-01-04 07:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LING 於 2008-01-07 07:06 PM 發表:
|
|
|
牙蚊 於 2008-01-07 06:15 PM 發表:
|
|
|
2`!LaM 於 2008-01-06 01:11 PM 發表:
|
|
|
LING 於 2008-01-05 10:17 PM 發表:
|
|
|
2`!LaM 於 2008-01-05 09:03 PM 發表:
你個死人電話中吾快D好反\./!!! 搞到咩都無得同講:(
|
|
|
2`!LaM 於 2008-01-05 08:33 PM 發表:
記得要比心機草$$牙*V*! 我地要再1起去番禺hapiii^0^
|
|
|
2`!LaM 於 2008-01-05 08:29 PM 發表:
吾怪得琴晚見吾到你啦^_^' 人地掛住你架嘛xD哈哈
|
|
|
曉宜 於 2008-01-05 06:46 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|