2008 年 1 月 14 日  星期一 

^^嘻嘻..

  今日..右詞到啦..唉.

死得人多//右多左個缺點啦..

天日吾好再詞啦,,help me!

今日勁低能...係咁講埋d低能笑話

5.6個女仔坐埋一齊..勁玩野...

右無蒂社會書..要出去寫答案呀..

好彩格離個位仁兄成早借左啤我搵答案..

但..無同佢講吾該..- -’’

唉...無所謂啦..吾該哂.

一日咁快就戈左去啦..阿!右一日啦

哈哈..我決定左啦..新年返深圳.

吾返大陸啦...!!原來深圳我有咁多親戚既哦.

阿ma吾講都吾知..好啦..^^

有冇人同我一齊返呢??一齊戈深圳玩都好呀

____________________

 

刊登時間:2008-01-14 08:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lingnf21 的日誌)


zxc20020134 於 2008-01-17 07:38 PM 發表:
你呢個速遞員都好盡責~~~
總算冇請錯人~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lingnf21 於 2008-01-17 07:04 PM 發表:
-0-係..收到啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-17 11:17 AM 發表:
cm速遞又到~~~
請簽收噢~~~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Garyluk1990 於 2008-01-16 11:23 AM 發表:
我同你番,我出錢你出力,ok?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VCFamily 於 2008-01-16 01:10 AM 發表:
簽收左啦...tHx....希望你會多d黎留cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙蚊 於 2008-01-15 09:43 PM 發表:
我同你去牙...
但係全部$$你出xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



妍 於 2008-01-15 08:18 PM 發表:
牙ling又索左喎
返深圳會吾會買手信俾我嫁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-15 07:20 PM 發表:
係bo~~今日有冇遲到呢~~~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lingnf21 於 2008-01-15 07:09 PM 發表:
^^i love cm!
_____啤個大大cm Us
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



嬋子 於 2008-01-15 08:42 AM 發表:
乜都冇晒我份lu....唉唉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩無你份呀@@/
 
Posted at 2008-01-15 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lingnf21
暱稱: 0`Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
mega box 開幕日.
煩 大 腦 了
....
2008.09.6
2008.9.1
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
雞雞`
籃天``
`秋敏
2`LAMM
4`蚊
8`YI
9`容
牙妍`
嬋子`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 468
今日人氣: 5
累積人氣: 4505
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed