|
  2008 年 1 月 14 日 星期一
      
^^嘻嘻.. |
|
 今日..右詞到啦..唉.
死得人多//右多左個缺點啦..
天日吾好再詞啦,,help me!
今日勁低能...係咁講埋d低能笑話
5.6個女仔坐埋一齊..勁玩野...
右無蒂社會書..要出去寫答案呀..
好彩格離個位仁兄成早借左啤我搵答案..
但..無同佢講吾該..- -’’
唉...無所謂啦..吾該哂.
一日咁快就戈左去啦..阿!右一日啦
哈哈..我決定左啦..新年返深圳.
吾返大陸啦...!!原來深圳我有咁多親戚既哦.
阿ma吾講都吾知..好啦..^^
有冇人同我一齊返呢??一齊戈深圳玩都好呀
____________________

|
刊登時間:2008-01-14 08:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
簽收左啦...tHx....希望你會多d黎留cm.
|
|
|
牙蚊 於 2008-01-15 09:43 PM 發表:
|
|
|
妍 於 2008-01-15 08:18 PM 發表:
|
|
|
^^i love cm! _____啤個大大cm Us
|
|
|
嬋子 於 2008-01-15 08:42 AM 發表:
|
網主回覆
咩無你份呀@@/
Posted at 2008-01-15 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|