2008 年 1 月 25 日  星期五 

DJ,MAX

  哈哈,個日去左阿雞雞屋企.

玩左下佢介紹既DJ.MAX.

- -好好玩.

返到屋企係咁正...

但右好難..網頁係日本字既/

淚我正左兩日先明..

-6咁伸論左個AC同下載左個程式.

發覺自己都幾勁下..咁都正到..哈

刊登時間:2008-01-25 12:47 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lingnf21 的日誌)


2`!LaM 於 2008-01-27 03:47 PM 發表:
花C奶花C奶花C奶花C奶花C奶xppp
哇卡卡卡卡xppp`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-26 10:02 PM 發表:
今日天氣持續寒冷=.="""
好凍好凍..........=0=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



曉宜 於 2008-01-26 09:57 PM 發表:
我泥喇MAMA=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LING 於 2008-01-26 08:24 PM 發表:
係呀,,
好好玩既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Garyluk1990 於 2008-01-26 10:29 AM 發表:
真係咁正
教我玩呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-25 11:30 PM 發表:
講得好......
呢種精神值得讚賞~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-25 10:37 PM 發表:
cm又黎lu~~
我呢位同事要著多件衫噢~~唔好凍親~~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

天氣凍啦..
要多著衫衫呀.
我要派cm吾可以凍親既!
Posted at 2008-01-25 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



2`!LaM 於 2008-01-25 09:11 PM 發表:
花C奶XD牙柑黎啦*33*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哼哼;.
∼”∼都吾知講咩好啦.
死人頭打ed做咩.
Posted at 2008-01-25 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙蚊 於 2008-01-25 08:15 PM 發表:
DJ...係咩野牙?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係一個game!
.相玩我再同你解識啦.
Posted at 2008-01-25 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-25 01:02 AM 發表:
花師奶絕對係值得去睇~~~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lingnf21
暱稱: 0`Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
mega box 開幕日.
煩 大 腦 了
....
2008.09.6
2008.9.1
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
雞雞`
籃天``
`秋敏
2`LAMM
4`蚊
8`YI
9`容
牙妍`
嬋子`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 468
今日人氣: 11
累積人氣: 4530
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed