|
  2008 年 1 月 25 日 星期五
      
DJ,MAX |
|
 哈哈,個日去左阿雞雞屋企.
玩左下佢介紹既DJ.MAX.
- -好好玩.
返到屋企係咁正...
但右好難..網頁係日本字既/
淚我正左兩日先明..
-6咁伸論左個AC同下載左個程式.
發覺自己都幾勁下..咁都正到..哈

|
刊登時間:2008-01-25 12:47 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2`!LaM 於 2008-01-27 03:47 PM 發表:
花C奶花C奶花C奶花C奶花C奶xppp 哇卡卡卡卡xppp`
|
|
|
今日天氣持續寒冷=.=""" 好凍好凍..........=0=""
|
|
|
曉宜 於 2008-01-26 09:57 PM 發表:
我泥喇MAMA=]
|
|
|
LING 於 2008-01-26 08:24 PM 發表:
係呀,, 好好玩既!
|
|
|
cm又黎lu~~ 我呢位同事要著多件衫噢~~唔好凍親~~=]
|
網主回覆
天氣凍啦..
要多著衫衫呀.
我要派cm吾可以凍親既! Posted at 2008-01-25 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
2`!LaM 於 2008-01-25 09:11 PM 發表:
花C奶XD牙柑黎啦*33*
|
網主回覆
哼哼;.
∼”∼都吾知講咩好啦.
死人頭打ed做咩. Posted at 2008-01-25 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙蚊 於 2008-01-25 08:15 PM 發表:
DJ...係咩野牙?!
|
網主回覆
係一個game!
.相玩我再同你解識啦. Posted at 2008-01-25 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|