2008 年 1 月 27 日  星期日 

花 C 奶..

❤_____  {我們這一家}}_________❤

   星期六...同阿LAM同阿蚊個FD!肥玲- -

一齊去左APM睇{{我們這一家}}

好好笑呀><''有DD感人TIM!!!..

{{我們這一家}}呵呵...岩哂我地啦..

成班都係一家人嗎....!!/.

我變左做花C奶@_@''''呵呵..牙柑.牙桔..

刊登時間:2008-01-27 06:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lingnf21 的日誌)


sky13forever 於 2008-03-13 03:37 PM 發表:
我是.....
   第一個來回踩的人.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-02-05 02:59 PM 發表:
咁新年你仲繼續派cm????hehe=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuenyan93511 於 2008-02-05 02:40 PM 發表:
路過..CM FOR U~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lingnf21 於 2008-02-05 11:28 AM 發表:
...新年快樂...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-02-04 09:56 PM 發表:
我呢位同事近況如何呢~~~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Garyluk1990 於 2008-02-02 11:19 PM 發表:
我們這一家~首歌好聽,呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-02-01 11:28 PM 發表:
早d出糧....可以等你準備過年ma~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LING 於 2008-02-01 11:53 AM 發表:
哈哈...
花C奶食量更係多啦..
SO..MA煩出多D量啤我呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc20020134 於 2008-01-31 11:43 PM 發表:
1月31號提早出糧吖~~~~~
收左佢黎過年啦~~~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



2`!LaM 於 2008-01-30 07:54 PM 發表:
我也很愛花花奶和桔桔:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lingnf21
暱稱: 0`Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
mega box 開幕日.
煩 大 腦 了
....
2008.09.6
2008.9.1
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
雞雞`
籃天``
`秋敏
2`LAMM
4`蚊
8`YI
9`容
牙妍`
嬋子`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 468
今日人氣: 11
累積人氣: 4511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed