搞完謝師宴了////
就代表我D已經畢業了,,,,
我D要面對另一個處境了..
知道嗎..大家...
我D都要努力阿...
果日{謝師宴}真係好感動...S.你做得好好...
果日仲紅雨..So我D某走...///好遲先可以走...
走了,,,我D都去左唱K..但我自己好早就走啦..
嘻~~果日我D真係好開心..
好多謝你D阿..同學...我會好好記住我D ge回憶~~~
今日,係我最後一次著校服。。
今日,我d就要著畢業袍拉,。,
心情好怪,,,不舍得。。5年了,,,
不過最開心係F1..因為有你,,同你d得存在,,,,,
淚水也開始流了,,,
離開母校。。我d每個都要努力,,,,
但我d要keep住聯絡。。5A班永遠都會存在的。。
努力啊5A。。。全班同學。。
我愛你們~~