唔知點解琴晚訓極都訓唔著~可能有人話打比我啦~但係我等左幾個鐘都冇打黎~呵呵~唔緊要啦~我都知你朝早會打黎~今日真係勁累呀~係企到累呀真係囉命呀~不過唔緊要慢慢就慣嫁啦~唔知點解我放工就邊度都唔想去好想第一時間就返屋企沖完個涼食完個飯玩陣電腦就去訓~日日係咁真係幾悶嫁不過都冇所謂啦~放假鐘意去邊就去邊~你呀唔好成日咁夜訓呀攪到成日都咁累~明知自己身體唔好嫁啦~希望我地可以再次開開心心啦~唔講啦好累呀