以下是一則幾個月先有一篇既日誌~
真係好內冇打過日誌啦!!!
唔知大家有冇掛住我呢?!(xp)
不過大家就快可以見到我真人嫁la~
大家比d內性la~
我諗如冇意外既話,
六月尾,7月頭就會返到hk。
到時候大家約出尼玩la~
我就6月12~14日考試,
考三日咋!!!爽呀!!!
有d似小學果陣咁...考三日
考會考既朋友仔...
就快考完嫁la~要比心機呀!!!!
要係學校考既都要比心機呀!!!
大家一齊考好個試佢。
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 88 | »