今日同則瑩,sze翁,阿沈去左動漫節...
好多人呀!!!!
先行左去天下到
之後見咁多人排
唔排lu~
不過我唔係同sze翁同阿沈黎
so佢地排左天下
佢地排左2粒中...
我同則瑩周圍咁行下咁...
佢地排天下我地排東立
因為mama地多人。
睇完mega store之後見到hotcha跳舞同唱歌
又行左陣
就睇勁舞團既家族比賽
d人short short地呀!!!
打得又快
仲要打8方喎!
領舞果個真係超勁
miss左兩個囉!!!
之後則瑩話走
咁我就影好左相
先再打比sze翁佢地
佢地話係玉王朝到
咁我又行過去
已經見到佢一袋二袋
之後又繼續行下咁...
去到mega store
佢地睇arm左d書
有兩套書
每套兩本
總共4本書
佢地諗住每人買4本
姐係有8本書
但係total果到有6本書(有3本重覆)係18的
當sze翁攞果陣
sze翁話佢好肴囉!
因為驚d人望住佢攞d 18的。
攞好左...
去到courter前面
sze翁話佢去天下果d係冇人check身份證
衣間佢話之前試過比人罵喎!
so佢話好驚喎!!!xdddd
我叫佢搵人幫佢
又肴左...
最後我地逗留左最少10分中...=.=
最後都決定唔買
費是比人話la~
是但放低左...
就走人...
本身諗住去東立...
點知又勁多人囉!
又放棄左。
咁去返買佢地勁中2既柯南到
行去果陣
勁多人迫住晒...
有幾個細路搭肩膀行
又撞到sze翁
sze翁當然又還擊la~
又撞佢地~xddd
我同阿沈見到
又笑佢~哈!!!
佢地總共每人有10本柯南加其他漫畫...
我既戰利品有:
|