*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 5 月 21 日 星期六 我不太..... 今日去完中樂團之後,我見到大哥佢叫我快d番企屋。因為我啊媽同二哥要出去,跟著我就趕快番企屋, 之後啊媽叫我一齊去寶林果到去見老叔,我話唔想。啊妹就話好累所以比佢訓覺,啊媽係都要我去,我真係好唔想。 唉!最後都逼左我出去,啊媽話會去買3行街,我先肯乖d。 去到我地坐係m記,媽咪同老叔傾左好9~覺到我同二個好悶呀...... 到最後都無shopping~好唔開心! 媽咪話二哥要趕番企屋,所以無去.....>.<
我不太.....
今日去完中樂團之後,我見到大哥佢叫我快d番企屋。因為我啊媽同二哥要出去,跟著我就趕快番企屋, 之後啊媽叫我一齊去寶林果到去見老叔,我話唔想。啊妹就話好累所以比佢訓覺,啊媽係都要我去,我真係好唔想。 唉!最後都逼左我出去,啊媽話會去買3行街,我先肯乖d。 去到我地坐係m記,媽咪同老叔傾左好9~覺到我同二個好悶呀...... 到最後都無shopping~好唔開心! 媽咪話二哥要趕番企屋,所以無去.....>.<
今日去完中樂團之後,我見到大哥佢叫我快d番企屋。因為我啊媽同二哥要出去,跟著我就趕快番企屋,
之後啊媽叫我一齊去寶林果到去見老叔,我話唔想。啊妹就話好累所以比佢訓覺,啊媽係都要我去,我真係好唔想。
唉!最後都逼左我出去,啊媽話會去買3行街,我先肯乖d。
去到我地坐係m記,媽咪同老叔傾左好9~覺到我同二個好悶呀......
到最後都無shopping~好唔開心!
媽咪話二哥要趕番企屋,所以無去.....>.<