*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 5 月 27 日 星期五 又到星期五 又到星期五啦~ 好開心呀~ 不過又要番中樂團! 其實我想訓內d嫁...唉!
又到星期五
又到星期五啦~ 好開心呀~ 不過又要番中樂團! 其實我想訓內d嫁...唉!
又到星期五啦~
好開心呀~
不過又要番中樂團!
其實我想訓內d嫁...唉!