*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 6 月 9 日 星期四 去佩眼鏡~ 今日我一放學,就同啊爸一齊去佩新一副眼鏡, 因為我平時係課室到,黑板寫左d野我都睇得無咁清楚, 我選左一副正方型的眼鏡, 現在和以前比起真係深左好多呀~
去佩眼鏡~
今日我一放學,就同啊爸一齊去佩新一副眼鏡, 因為我平時係課室到,黑板寫左d野我都睇得無咁清楚, 我選左一副正方型的眼鏡, 現在和以前比起真係深左好多呀~
今日我一放學,就同啊爸一齊去佩新一副眼鏡,
因為我平時係課室到,黑板寫左d野我都睇得無咁清楚,
我選左一副正方型的眼鏡,
現在和以前比起真係深左好多呀~