*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 6 月 16 日 星期四 去聯校畢業典禮 嘩~今日係聯校畢業典禮....有好多間學校中學,小學同幼稚園。 入到去老師叫我地坐果到,唉~坐錯左。好於呀!!! 好悶!我坐定晒喎唔太出聲~仲好驚!!!!!!! 因為有一個人坐我鬲離~~~~~佢差d跌落我到!!!!驚到我成個人定晒!
去聯校畢業典禮
嘩~今日係聯校畢業典禮....有好多間學校中學,小學同幼稚園。 入到去老師叫我地坐果到,唉~坐錯左。好於呀!!! 好悶!我坐定晒喎唔太出聲~仲好驚!!!!!!! 因為有一個人坐我鬲離~~~~~佢差d跌落我到!!!!驚到我成個人定晒!
嘩~今日係聯校畢業典禮....有好多間學校中學,小學同幼稚園。
入到去老師叫我地坐果到,唉~坐錯左。好於呀!!!
好悶!我坐定晒喎唔太出聲~仲好驚!!!!!!!
因為有一個人坐我鬲離~~~~~佢差d跌落我到!!!!驚到我成個人定晒!