|
2006 年 11 月 10 日 星期五
|
2006-11-10
昨天好好笑上上下數學堂時,個個做緊數時~
有個同學tim係張鄧到身個人跌左落地下到,
果時我仲要咁岩睇到喎!!好搞笑牙,笑到出唔到聲!!
我地同佢講你好羅牙....
之後佢講野,比牙sir話啦,我地又話佢羅左....
之後一次又次比人話,又羅左啦!!!
我地仲話佢已經羅左好多次啦~
家政整左草餅...
唔錯整得幾好味自己食左粒,心心食左粒,,
得番四粒,,比左屋企食下我整既愛心草餅~
今日數學派卷雖然合格,但低分同我隔離果個同分!!
有個人居然話我地同分係出貓,我地好嬲喎,攞景定贈興牙~
唉!要補課牙~~~
上IS莊sir佢同我地講讀書方法~
又想當年啦....講左多次佢自己既野!!
|
|