*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 9 月 9 日 星期五 好累 近排升左中學,d書又重,又無lock,好累牙!希望會快d識認啦! 等車又好內,所以同班人約埋行路返屋企~ 點知道.,,撞到啊Bill喎..]] 唉!近排冇咁多心機去寫日記||*
好累
近排升左中學,d書又重,又無lock,好累牙!希望會快d識認啦! 等車又好內,所以同班人約埋行路返屋企~ 點知道.,,撞到啊Bill喎..]] 唉!近排冇咁多心機去寫日記||*
近排升左中學,d書又重,又無lock,好累牙!希望會快d識認啦!
等車又好內,所以同班人約埋行路返屋企~
點知道.,,撞到啊Bill喎..]]
唉!近排冇咁多心機去寫日記||*