*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 7 月 25 日 星期一 補課 今日8:00起身~洗臉,擦牙,梳頭,食早餐''* 8:45分左右同媽,二哥一齊出門,佢地兩人送左我去小bus站上車, 之後到學校,上去課室坐好..老師跟號碼叫我地坐好++ 跟住上堂,記得有一個遊戲都未開始有幾組已開始,有一組寫下字",老師話唔比未開始 果組已經無用紙,但仲係到全話..}]有個人講得好大聲!!D同學聽到望住佢...好想
補課
今日8:00起身~洗臉,擦牙,梳頭,食早餐''* 8:45分左右同媽,二哥一齊出門,佢地兩人送左我去小bus站上車, 之後到學校,上去課室坐好..老師跟號碼叫我地坐好++ 跟住上堂,記得有一個遊戲都未開始有幾組已開始,有一組寫下字",老師話唔比未開始 果組已經無用紙,但仲係到全話..}]有個人講得好大聲!!D同學聽到望住佢...好想
今日8:00起身~洗臉,擦牙,梳頭,食早餐''*
8:45分左右同媽,二哥一齊出門,佢地兩人送左我去小bus站上車,
之後到學校,上去課室坐好..老師跟號碼叫我地坐好++
跟住上堂,記得有一個遊戲都未開始有幾組已開始,有一組寫下字",老師話唔比未開始
果組已經無用紙,但仲係到全話..}]有個人講得好大聲!!D同學聽到望住佢...好想