*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 8 月 6 日 星期六 撞到同學 今日補完課之後, 同啊興一齊返屋企啦!行行下有個人叫佢喎,咁我地就令轉身~ 唉!原來係啊森,我仲話與到個溫神, 聽到之後,踩我喎! 之後佢仲話我添]]•,同佢一齊真黑仔,又好 ||+,.; 4點左右,我打比啊琳,因為好耐無打比佢啦!!第一次打比佢唔通,第二次通左喇!! 原來佢訓緊牙...";跟住我同佢一齊傾中學d野..就係咁●○*
撞到同學
今日補完課之後, 同啊興一齊返屋企啦!行行下有個人叫佢喎,咁我地就令轉身~ 唉!原來係啊森,我仲話與到個溫神, 聽到之後,踩我喎! 之後佢仲話我添]]•,同佢一齊真黑仔,又好 ||+,.; 4點左右,我打比啊琳,因為好耐無打比佢啦!!第一次打比佢唔通,第二次通左喇!! 原來佢訓緊牙...";跟住我同佢一齊傾中學d野..就係咁●○*
今日補完課之後, 同啊興一齊返屋企啦!行行下有個人叫佢喎,咁我地就令轉身~
唉!原來係啊森,我仲話與到個溫神, 聽到之後,踩我喎!
之後佢仲話我添]]•,同佢一齊真黑仔,又好 ||+,.;
4點左右,我打比啊琳,因為好耐無打比佢啦!!第一次打比佢唔通,第二次通左喇!!
原來佢訓緊牙...";跟住我同佢一齊傾中學d野..就係咁●○*