*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2005 年 7 月 8 日 星期五 好............. 今日係禮堂, 來左班人,又打鼓,又唱歌,又演戲and玩遊戲!!! 好嘈牙!!!!!嘈得很利害~ 簡直係嘈音污染啦||* 不過都幾開心!。"
好.............
今日係禮堂, 來左班人,又打鼓,又唱歌,又演戲and玩遊戲!!! 好嘈牙!!!!!嘈得很利害~ 簡直係嘈音污染啦||* 不過都幾開心!。"
今日係禮堂,
來左班人,又打鼓,又唱歌,又演戲and玩遊戲!!!
好嘈牙!!!!!嘈得很利害~
簡直係嘈音污染啦||*
不過都幾開心!。"