我好想去CHRISTMAS BALL啊:( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
做咩一定要我係屋企看住細佬喎! 佢咁大個人仲要我睇!
本來我好開心架
ADAM出左新single的圖同一段仔既歌><
但係我依家down晒:(
食屎啦! 次次都係咁 唔嬲就假!