2011-12-15

我好想去CHRISTMAS BALL啊:( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

做咩一定要我係屋企看住細佬喎! 佢咁大個人仲要我睇!

本來我好開心架

ADAM出左新single的圖同一段仔既歌><

但係我依家down晒:(

食屎啦! 次次都係咁 唔嬲就假!

2011-12-15 09:13 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 165 | »