2008-03-03

我今日真係超黑仔呀,,,

我竟然冇帶 locker key 禾,,,

搞到 geog. 比 鄺sir 記咗一個壞名 (因為本書係 locker ),,,

尼個係我下學期第一個壞名,,,

真係無陰公牙...

好釆"心心"好人,,,

幫我借咗幾本書,,,

如果唔係就弊啦...

  

我地班好多人都唔舒服,,,

希望佢地快D好番喇...

2008-03-03 08:55 PM-  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 |