我今日真係超黑仔呀,,,
我竟然冇帶 locker key 禾,,,
搞到 geog. 比 鄺sir 記咗一個壞名 (因為本書係 locker ),,,
尼個係我下學期第一個壞名,,,
真係無陰公牙...
好釆"心心"好人,,,
幫我借咗幾本書,,,
如果唔係就弊啦...
我地班好多人都唔舒服,,,
希望佢地快D好番喇...