2008-03-06
今日都幾黑吓...
我之前將本 Geog. 作業擺咗係 locker,,,
唔記得咗攞出尼做,,,
Then Two Bad Names And Detention Class…
好無奈囉…
鄺sir 又選擇性咁做野,,,
有時 D 人冇做作業又唔使去Detention Class,,,
淨係記壤名…
正衰人…
唉~
今日叫人地幫我攞個中阮上課室,,,
Then,,,
人地就好乖咁擺咗上去,,,
點知,,,
俾人踢瀾咗,,,
好慘…
個中阮真係同學校無緣,,,
兩次都同學校有關,,,
好無奈囉…
|