唉~唔知點講好...
今日有D唔開心,
唔知點講好...
今日第二個小息o既時候,,,
某人叫左Creative Art D人出去,,,
唔知點解冇叫我,,,
咁我咪出去聽下囉,,,
點知佢問我:
『你係嫁?』
我都唔知佢問咩,,,
咁我咪話:
『咩呀?』
跟住佢叫我走左一陣,,,
咁我咪走囉,,,
點知佢係出邊罵人,,,
話我地唔去Creative Art,,,
知唔知老師個感受,,,
但係我地o個日個個都有野做,,,
唔得閒,,,
咪唔去囉,,,
我地個個都有簽回條話唔去,,,
老師都知啦,,,
俆了倩婷同嘉怡,,,
倩婷唔舒服,,,
睇左醫生,,,
不過趕唔到去Creative Art,,,
我一早話左唔去,,,
Because我要表演,,,
嘉怡又要做野,,,
佢比某人罵得最耐,,,
罵到哭,,,
但係,,,
我覺得其實,,,
某人根本冇理過我地感受,,,
我地都好唔開心,,,
Including me,,,
打到尼度,,,
我真係好想哭牙...
0^0"
|