唉~唔知點講好...

今日有D唔開心,

唔知點講好...

 

今日第二個小息o既時候,,,

某人叫左Creative Art D人出去,,,

唔知點解冇叫我,,,

咁我咪出去聽下囉,,,

點知佢問我:

『你係嫁?』

我都唔知佢問咩,,,

咁我咪話:

『咩呀?』

跟住佢叫我走左一陣,,,

咁我咪走囉,,,

點知佢係出邊罵人,,,

話我地唔去Creative Art,,,

知唔知老師個感受,,,

但係我地o個日個個都有野做,,,

唔得閒,,,

咪唔去囉,,,

我地個個都有簽回條話唔去,,,

老師都知啦,,,

俆了倩婷同嘉怡,,,

倩婷唔舒服,,,

睇左醫生,,,

不過趕唔到去Creative Art,,,

我一早話左唔去,,,

Because我要表演,,,

嘉怡又要做野,,,

佢比某人罵得最耐,,,

罵到哭,,,

但係,,,

我覺得其實,,,

某人根本冇理過我地感受,,,

我地都好唔開心,,,

Including me,,,

打到尼度,,,

我真係好想哭牙...

0^0"

2008-05-16 09:40 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | »