放左假咁耐,
好少出街,
因為太熱啦,
牙媽唔比我出街...
E+係大陸(婆婆屋企),
日日留係屋企,
難得出左一次,
就係去溜冰,
第一次玩,
好玩~
牙媽話星期一走,
但係連四舅屋企都未去過,
唔得玩狗...XD
慘∼