今日好煩丫....
成日係度做功課,
D功課麻煩到死....
係度做讀書報告,,,
勁麻煩喇.....
都唔知做黎做咩用,
唯一一個用途就係用黎交功課...
好無奈...
咁我地做黎做咩...
不如唔好做喇...(有滴汗=^=")
日日係屋企,
我諗我已經發咗Mo喇...
唔知大家有冇同感呢???