好煩丫

今日好煩丫....

成日係度做功課,

D功課麻煩到死....

係度做讀書報告,,,

勁麻煩喇.....

都唔知做黎做咩用,

唯一一個用途就係用黎交功課...

好無奈...

咁我地做黎做咩...

不如唔好做喇...(有滴汗=^=")

 

日日係屋企,

我諗我已經發咗Mo喇...

唔知大家有冇同感呢???

2008-08-17 08:38 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 165 | »