就黎返學喇!

WelL~

今日係25號,

就黎返學喇~

唔知大家做晒暑假功課未呢 ?

我就有D唔識,

所以有D冇做...

咁唔知大家呢?

 

暑假又係考級既好日子,

唔知大家玩音樂之人有冇考級呢?

我就有喇~

我今年考古筝5級,

但係依家都未有准考證...

唔使考咩~

唉~

2008-08-25 02:47 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 165 | »