就 黎 UT 喇

好耐冇打過Qooza喇...

因為我之前真係好唔得閒丫.."

其實我都好想打嫁..~

 

好煩丫...\

D壁報仲未做好丫...

D人都唔黎幫手.

凡地禁少人..點做丫.../

D人好衰喇~
 

我地做左DD炸.."

 

Oh My GodNess...

UT is coming..~

Add Oil ToGetheR.."

 

2008-10-10 09:36 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 165 | »