|
| |
就 黎 UT 喇
好耐冇打過Qooza喇...
因為我之前真係好唔得閒丫.."
其實我都好想打嫁..~
好煩丫...\
D壁報仲未做好丫...
D人都唔黎幫手.
凡地禁少人..點做丫.../
D人好衰喇~
我地做左DD炸.."
Oh My GodNess...
UT is coming..~
Add Oil ToGetheR.."
|
| 2008-10-10 09:36 PM-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 165 | »
|
| |
|
|