超開心丫,
比我地講中左,
今日八號風球,
唔洗返學,
下個cycle先有Day C,
呵呵!(奸笑中)
今日係我生日(舊曆),
今朝食蛋,
話有"王"管 =0="
無奈ing...
D人好衰丫
搞到我好耐都入唔到QooZa....
好賤丫!
尼D人真係要見一次,打一次丫!
衷心罵一句:
賤人!你好狗!!!