好開心丫...八號風球!

 超開心丫,

比我地講中左,

今日八號風球,

唔洗返學,

下個cycle先有Day C,

呵呵!(奸笑中)

 

今日係我生日(舊曆),

今朝食蛋,

話有"王"管 =0="

無奈ing...

 

D人好衰丫

搞到我好耐都入唔到QooZa....

好賤丫!

尼D人真係要見一次,打一次丫!

衷心罵一句:

賤人!你好狗!!!

2008-09-24 11:17 AM-  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 165 | »