渴望自由
今日只係返學校睇人跳舞,
好早放,
我好辛苦先請牙媽比我去邵楠屋企,
應成左牙媽4:30離開佢屋企,
點知牙媽話我遲,
係度罵我,
不過反到屋企就冇野喇!
好彩...
不過,
個個人個牙媽比好多自由比佢地,
好羨慕,
不過羨慕唔尼...
今日坐係邵楠屋企個天台o個屋頂,
完全無欄,
一個唔小心就會趺死,
望住個天,
藍天白雲,
D雲好靚,
感覺好自由,
唔想落返尼,
因為我一直都渴望自由,
好舒服,
有畏高既人係感受唔到嫁~
去邵楠屋企好好玩,
好回味牙~
唔知大家考完試之後有咩做呢?
希望大家都可以好似我咁坐係高既地方望天,
不過畏高既就唔好亂尼,
有咩事唔好叫我.......= ="
|