渴望自由

今日只係返學校睇人跳舞,

好早放,

我好辛苦先請牙媽比我去邵楠屋企,

應成左牙媽4:30離開佢屋企,

點知牙媽話我遲,

係度罵我,

不過反到屋企就冇野喇!

好彩...

不過,

個個人個牙媽比好多自由比佢地,

好羨慕,

不過羨慕唔尼...

 

今日坐係邵楠屋企個天台o個屋頂,

完全無欄,

一個唔小心就會趺死,

望住個天,

藍天白雲,

D雲好靚,

感覺好自由,

唔想落返尼,

因為我一直都渴望自由,

好舒服,

有畏高既人係感受唔到嫁~

去邵楠屋企好好玩,

好回味牙~

 

唔知大家考完試之後有咩做呢?

希望大家都可以好似我咁坐係高既地方望天,

不過畏高既就唔好亂尼,

有咩事唔好叫我.......= ="

2008-07-02 09:17 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 165 | »