今日去Creative Art Club,,,
去咗Outing,,,
原本所謂o既 屯門市鎮公園 ,,,
只不過係安定兆康友愛等地方,,,
我以為真係屯門公園,,,
好無奈o羅...
不過都好好玩...
原來今日要穿校服,,,
好彩我都有穿,,,
不過 2Ling 冇穿校服,,,
穿咗便服,,,
唔知佢有冇比人罵呢???
呵呵呵~(奸笑中)