唉~~~我明明就好唔仲意佢...但係唔知點解今日我覺得佢好似好關心我禁...今日我要上結他班...右要美勞exam...so有一袋好重嘅美勞用品,右有一部結他要拎...鬼死禁重...加埋我放學右吃要ice cream,唔够手拎...禁岩佢右唔記得bring結他...兩手空空...我話:"我請你吃ice cream好唔好???"佢話:"唔好la.我自己買就得la"跟住我買左la...佢好快吃曬...右話:"我幫你拎la"我話:"唔好la,我自己黎得la"佢一野搶左我兩袋野...我話:"下???禁啊?你拎結他la,輕d ar!!!"佢冇講野!!!跟住我地分手果陣就say bye bye la...我覺得佢好似變左禁ar...我係唔係應該當佢冇寫過果張紙呢?!唉~~~好煩啊!!!
|