| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
今日好平常...  |
分類: 未分類 |
今日派quiz....
得個10分...
不過比理想中好...
我以為自己得個3分...
好釆合格姐...
今日學排球...
學上手發球...
啊sam行埋黎:"姨?打得唔錯bo..."
我:"使講??...."
佢又笑笑口走左...
今日天氣好好...
暖左好多...
打排球打得好開心...
聽日仲放假tim...
好好地溫下書...
等我既test考好d啦...
|
|
|
陳大小姐 於 2009-11-22 04:35 PM 發表:
我地一齊努力!!! 4月會考!!! add oil!!
|
網主回覆
你唔係想講add oil就係加油啊? Posted at 2009-11-23 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tongym 於 2009-11-06 07:10 PM 發表:
c0mm3nt
|
|
|
haying 於 2009-11-06 05:26 PM 發表:
re錯人tim-,-
|
|
|
haying 於 2009-11-06 09:44 AM 發表:
comment(; 妳冇野呀
|
網主回覆
...我有d咩啊?= =? Posted at 2009-11-06 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
rIcE_z 於 2009-11-05 11:04 PM 發表:
cM ; )
|
|