| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
cheery幾時返???  |
分類: 未分類 |
我知...我知cherry你好多時都會黎我qooza睇下嫁...但係我都冇寫qooza....我好想問你幾時返啊...我好掛住你啊...你做咩返左大陸都唔話我知啊...我好想同你一齊去玩啊...仲有jenny...同程c諾啊...你睇到我既cm記住覆返我啊...我等你既cm...
|
|
|
haying 於 2009-07-08 10:35 AM 發表:
好好好! 我都系阿`!
|
|
|
yajai 於 2009-07-07 03:23 PM 發表:
整6C blog?
預埋我啦=]]
|
網主回覆
好野...哈哈...有人陪我啦...^^ Posted at 2009-07-07 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
haying 於 2009-07-06 03:19 PM 發表:
番j0r啦`
|
網主回覆
最好啦...禁遲先番...又唔call我...我嬲你啊^3^ Posted at 2009-07-07 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YiNG=] 於 2009-07-05 02:38 PM 發表:
又唔見你掛住我!!!
|
網主回覆
我都不知幾掛你啊...星期六記住黎啊...^^ Posted at 2009-07-07 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
haying 於 2009-07-03 08:31 PM 發表:
哈哈... 我刀好m1ss 尼同大家咔 我5号番啦 去街啦!!=) haha~~ c0mm3nt` la xdxd[;
|
網主回覆
555555555555你宜家先講嫁...有冇遲d tim啊... Posted at 2009-07-07 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx thx thx...cm...^^ Posted at 2009-07-07 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|