|
|
|
好吾開心好吾開心
為左D乜而吾開心?我自己都吾知
琴日失眠
今日好攰好沈默.吾多想出聲
我覺得自己同婷一齊果時已經冇之前咁開心喇
原來有D野系變左就系變左.冇得補救
同佢一齊果時吾知點解有種壓力係度
我真系愈黎愈憎自己咁情緒化
有時會笑到好似顛左咁
有時就會勁正經吾笑吾出聲
我真係好想去笑嫁但係我笑吾出牙
有咩值得我去笑牙?
學業家庭愛情友情吾系差也,,,旦系亦吾系好囉
唉
依家調埋位同陶禧玲坐
救命!!
又冇人同我傾計吹水同玩~~
我就黎悶死
算啦!!我諗我幾吾中意我隔離果個都好
都要試下同佢好好相處既.因為我要同佢坐5個月丫
況且佢刀冇得罪我
佢系煩D同有d姣姐.我會忍
好喇~~
我有3個目標
1)努力讀書,,,,考全級40名內
2)戒講粗口
3)乖D.吾成日串人.雖然我由細到大刀吾串.仲成日俾人串番轉頭
旦系有D吾熟我既人(依家熟左)話之前覺得我好串喎!
ps好好好多謝你地丫
冇諗過也;>感動
天日我要開心D
後日要俾天日更開心
|
|
發表時間:2009-02-16 08:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嘩...衰老太婆....唉...我心上人呢排對我好冷淡....在SCHOOL 見到我都5理....5HI 我....當我透明.... 好傷心....
|
|
|
老太婆5理我.... 同衰希一樣.... 好傷心....
|
網主回覆
哇!!!搞錯,,,,我好''衰希''幾十百萬倍啦下話xdd
我忙丫嘛:-P嘻嘻不過依家忙完ok得閒
不過你有你既心上人理你刀吾洗我理啦xpp Posted at 2009-03-22 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雯雯姐5好5happy la....我十卜你....xd 啜淡先>3
|
網主回覆
哈哈!!吾知點解我覺得你系D好得意既人
哈哈!!你D口吻.語氣刀好好笑
哈哈!!我冇吾開心lu;-D
你不如去睇我XG啦
QZ我十年先update一次
www.xanga.com/kitman_vOv Posted at 2009-02-24 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|