| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
愛上KFC…* |
今日1點要補習∼遲到早走最鍾意∼
HOILAM補習時CALL ME∼
叫我去佢屋企做IH PROJECT∼冇所謂啦∼
我地跟住個POWERPOINT PRESENT∼得8分鐘∼
之後去左建生食KFC∼好味牙∼愛上左KFC∼
食完捨輕鐵∼點知見到個扮型的人∼
係輕鐵路"鬼"到走黎走去∼扮晒野∼
經過青松見到電腦的布SIR∼笑X100∼
|
刊登時間︰2006-06-03 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 211 | »
|