![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日又遲左D啦...要HOILAM等我...但係趕得到搭西鐵...好彩... 番到學校要填D知識產權...要我吾好非法DOWN野...吾理佢... 第一堂係IH...要PRESENT...JASON組冇碟...SO就<<STAR>>組先... PRESENT完就問問題...GAP D問題多到爆...問完又問... 佢地問D問題我地聽吾明...我地組PRESENT個陣吾知點... ENG堂好悶...都吾明點解咁悶...小息玩玩玩... 中史要QUIZ...吾識做...MISS POOH睇得好緊...出吾到貓...慘... 之後又係IH...到<<MOVIE>>組PRESENT...紅雨牙... 點解吾早D掛...咪吾洗番學囉...番左一半又吾走得... LUNCH後梯有牙SIR...搞到要行前梯...又大雨...又冇遮...淋到濕晒... 吾知邊個係二五仔呢...搞到MISS WAN黎搵我...算啦...MISS WAN俾我出去買了... IS同中文都好悶悶悶...放學番屋企...買小丸子等左有10分鐘到啦...好無奈...
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||