Get Your Own! | View Slideshow

 

little312
暱稱: 小君...!!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA!!!!
超傷心...
呵...
SEXY 某!!!
HALLOWEEN快樂!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CACA...
LAMLAM...
LIDIA...
MIKAKO...
小婷...
怡...
自訂欄位(一)
尚無任何內容


巧HAPPY>. <
 

今日番學都好開心的,,,

一早番學前我同琳去問OCEAN PARK捨車D野!!!!

問左之後好平牙....

同左CACA LING佢地講*))

佢地都話OK~~

"I AM SO HAPPY" 第一次

星期四又要早會唷>3<"

歐陽駿的哥個頭同佢好似牙!!!!

"I AM SO HAPPY" 第二次

好鬼熱牙=.=

第一堂就係IH~~~~

我係到溫中文DICT~~~

但係何SIR今日講野都幾有道理...

SO吾係太悶!!!

第一次上IH堂吾悶~~~

"I AM SO HAPPY" 第三次

第2 AND 3堂係英文>W<

我覺得一個DAY好似有好多英文連堂咁~~~

MISS LO講豬好似越來越悶吔~~~

小息後就係中史啦~~

吾記得左留意MISS潘今日WEAR WHAT CLOTHES

之後係討厭的MUSIC堂....

我地係到唱一首個有MILES 個字嫁喎@,@

MISS DAL又係到話咩有3000個MS MILES

都白痴的,,,巧煩,,,佢講野又鬼死咁高音~~~~

LUNCH好搞笑,,,,,

我去李志楓張枱到食飯~~~~

跟住我講"點解李志安張枱咁多野嫁!!!"

我講錯野~~~~俾琳狂笑=,=

之後ME LING LAM係到玩野~~~

ME同LING係到溫中文默豬!!!!!

LAM HELP US 默成語~~~~

SO 我地就叫佢做MISS CHAM啦,,,

LING就係加菲同學....因為LING LIKE加菲

ME就係小POOH同學...因為ME LIKE WINNIE THE POOH

仲有個ALWAYS係到搞人GE同學~~~

我地就叫佢做BAND FIVE同學啦!!!!!

ME好慘牙~~~吾多吾少岩岩好係0分~~~~

LING有30分牙~~~

佢可以係原校讀書牙~~~

我呢,,,好慘牙....要去格離學校到讀!!!!BAND THREE牙~~~

ME要加油...要讀番BAND ONE~~~~

嘻嘻,,,,,係咪好低能牙!!!!

但係巧巧玩的*))

CACA就係媽媽同學....因為LING叫佢媽媽

李志楓就係李安同學...因為我叫錯左佢個NAME

今個LUNCH巧開心~~~

"I AM SO HAPPY" 第三次

IS都冇咩野GE!!!!!

因為MR LEE有時講野都好好笑GE~~~

同MR TSE一樣都係口頭禪,,,,

就係"高班D就會學嫁啦"

"I AM SO HAPPY" 第四次

中文堂就係默書~~~~~

佢又係到講一大堆廢話!!!!

默書最後好悶唷>. <

我好快就寫完~~~

係到覺覺豬>3<''

之後放學我地去左厠所~~~

番黎之後原來LING同CACA係到等緊我地!!!!

佢地等埋我地.....

"I AM SO HAPPY" 第五次

之後同LAM去食KFC.....

AND THEN 就番屋企啦~~~~~~

星期六吾好落雨牙!!!!!!

我地要去OCEAN PARK牙~~~~~~


刊登時間︰2006-04-27 08:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]