| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
巧HAPPY>. < |
今日番學都好開心的,,,
一早番學前我同琳去問OCEAN PARK捨車D野!!!!
問左之後好平牙....
同左CACA LING佢地講*))
佢地都話OK~~
"I AM SO HAPPY" 第一次
星期四又要早會唷>3<"
歐陽駿的哥個頭同佢好似牙!!!!
"I AM SO HAPPY" 第二次
好鬼熱牙=.=
第一堂就係IH~~~~
我係到溫中文DICT~~~
但係何SIR今日講野都幾有道理...
SO吾係太悶!!!
第一次上IH堂吾悶~~~
"I AM SO HAPPY" 第三次
第2 AND 3堂係英文>W<
我覺得一個DAY好似有好多英文連堂咁~~~
MISS LO講豬好似越來越悶吔~~~
小息後就係中史啦~~
吾記得左留意MISS潘今日WEAR WHAT CLOTHES
之後係討厭的MUSIC堂....
我地係到唱一首個有MILES 個字嫁喎@,@
MISS DAL又係到話咩有3000個MS MILES
都白痴的,,,巧煩,,,佢講野又鬼死咁高音~~~~
LUNCH好搞笑,,,,,
我去李志楓張枱到食飯~~~~
跟住我講"點解李志安張枱咁多野嫁!!!"
我講錯野~~~~俾琳狂笑=,=
之後ME LING LAM係到玩野~~~
ME同LING係到溫中文默豬!!!!!
LAM HELP US 默成語~~~~
SO 我地就叫佢做MISS CHAM啦,,,
LING就係加菲同學....因為LING LIKE加菲
ME就係小POOH同學...因為ME LIKE WINNIE THE POOH
仲有個ALWAYS係到搞人GE同學~~~
我地就叫佢做BAND FIVE同學啦!!!!!
ME好慘牙~~~吾多吾少岩岩好係0分~~~~
LING有30分牙~~~
佢可以係原校讀書牙~~~
我呢,,,好慘牙....要去格離學校到讀!!!!BAND THREE牙~~~
ME要加油...要讀番BAND ONE~~~~
嘻嘻,,,,,係咪好低能牙!!!!
但係巧巧玩的*))
CACA就係媽媽同學....因為LING叫佢媽媽
李志楓就係李安同學...因為我叫錯左佢個NAME
今個LUNCH巧開心~~~
"I AM SO HAPPY" 第三次
IS都冇咩野GE!!!!!
因為MR LEE有時講野都好好笑GE~~~
同MR TSE一樣都係口頭禪,,,,
就係"高班D就會學嫁啦"
"I AM SO HAPPY" 第四次
中文堂就係默書~~~~~
佢又係到講一大堆廢話!!!!
默書最後好悶唷>. <
我好快就寫完~~~
係到覺覺豬>3<''
之後放學我地去左厠所~~~
番黎之後原來LING同CACA係到等緊我地!!!!
佢地等埋我地.....
"I AM SO HAPPY" 第五次
之後同LAM去食KFC.....
AND THEN 就番屋企啦~~~~~~
星期六吾好落雨牙!!!!!!
我地要去OCEAN PARK牙~~~~~~
|
刊登時間︰2006-04-27 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 211 | »
|