今日去海洋公園啦!!!!等左一個星期,,,終於黎啦今日∼∼∼∼
一早起身後....就去田景韻小琳AND 肥GAP!!!跟住一齊去市中心大家樂到食早餐>. <
AND THEN 出發海洋公園之旅∼∼∼∼
海洋公園之旅去的人有:ME...LAM...LING...CACA...FLORA...SARAH...N...MM...肥GAP
我地捨西鐵的時候∼∼∼
可愛的CACA竟然拎本IS書出黎喎!!!佢又話要放鬆一日∼∼∼仲拎埋本IS書黎玩∼∼NO GOOD AR CACA
跟住肥肥的孫GAP拎本MATH出黎做AND A 計算機係到計數∼∼NO GOOD TOO!!!
之後轉BUS的TIME,,,GAP係到講鬼故>@< 巧驚驚
去到OCEAN PARK..我地本身諗住去捨覽車先嫁!!!!
但係經過動感影院我地就忍吾住去左玩啦∼∼∼因為我覺得真係會好好玩....
不過10蚊一張飛*))巧貴...時間又吾係LONG喎∼∼但係真係巧巧玩牙!!
跟住就去捨覽車啦!!我同LAM...LING...FLORA一架AND有個大陸媽媽同佢個囡囡∼∼
佢2個又係的....自己充入黎∼∼∼我地吾好意思叫佢走牙!!!
我地去到先玩越礦飛車!!!我同LAM一架∼∼
OH,,,佢雖然吾會360度∼∼BUT 離心力超重!!!我第一次玩好驚驚...係咁尖叫∼∼∼
之後我地就去玩滑浪飛船...我同LING...LAM一隻船~~~
開頭好驚∼∼但係之後發覺吾係好驚姐!!!同埋只係濕左少少∼∼∼
之後去玩太空摩天輪∼∼係咁轉牙!!!我轉到暈左啦∼∼
之後休息左一陣就去左玩多2次越礦飛車啦!!!越玩越吾驚∼∼∼
玩完之後就去食左個好好好貴GE野∼∼∼39蚊,,,得個少少!!!又多油,,,無奈∼∼∼
食完就去左睇海洋館∼∼∼D FISH VERY BEAUTIFUL
AND THEN 就玩海盜船,,,坐第2行∼∼但係第一次玩∼∼所以有D驚∼∼∼
之後就去玩過山車∼∼第一次好驚驚唷>. <但係冇越礦飛車咁恐佈∼∼∼轉圈都冇咩好驚!!
AND THEN就去左玩飛天鞦韆∼∼∼D風吹埋黎好舒服牙!!!
跟住就係飛鷹啦∼∼自己一個人坐牙!!!有少少驚啦!!但係都幾好玩>. <’’
之後又去玩第二次海盜船啦∼∼坐第4行牙!!!又舉手∼∼好玩,,,,
跟住再玩過山車∼∼同CACA坐牙!!!好有安全感∼∼∼∼∼
再去玩海盜船,,,坐最後個排∼∼∼∼好驚的唷>, < 吾咁舉手了∼∼∼∼
之後又玩MORE TIME過山車∼∼∼∼冇咁驚囉!!!!!!
跟住就玩最恐佈GE跳樓機∼∼∼同LING...CACA坐∼∼∼∼
因為我想聽佢地咆哮∼∼∼∼好恐佈牙!!!我都吾知笑好定尖叫好啦!!!!風景好令!!!
之後再玩MORE TIME∼∼∼同FLORE AND LING 坐~~冇左CACA...驚左牙!!!!
玩完機動遊戲∼∼∼就去睇水母館∼∼∼
之後我地捨埋覽車番去∼∼∼
今次我同LAM...CACA...MM...FLORA坐!!!!咁岩佢地係我地格離*))
我地好白痴!!!!係到大嗌,,,又背<<木蘭辭>>但係玩得好開心!!!
諗住去兒童王國玩埋先嫁!!!但係冇時間啦∼∼∼∼好吾開心牙!!!!
上到車果個都好支力∼∼∼我吾知係咪有陰影!!我覺得捨車有D似玩過山車∼∼∼
但係原來吾係咁嫁!!!原來個個都係咁>3<”哈X100
肥GAP仲話我地係咆哮團!!!搞笑>w<
捨西鐵我地係到聽讀書心得!!!!好開心嫁∼∼∼
去到市中心就去左椰林閣到食飯∼∼∼又傾左好多計!!!好開心牙∼∼∼
之後就番左屋企啦!!!
紀錄:飛天鞦韆...1次 過山車...3次
海盜船...3次 跳樓機...2次
飛鷹...1次 越礦飛車...3次
滑浪飛船...1次 太空摩天輪...1次
今日真係好開心牙!!!!係中學以黎最開心的一天!!!又同D人FD左好多!!!
我今日嗌完舒服左好多,,,13年黎的壓力都冇晒>. <’’天氣又吾錯!!冇咩點落雨∼∼∼
有機會的話∼∼∼好想咆哮團再一齊去玩過牙*))