琴日吾知點解上吾到網∼∼∼∼SO打吾到日記唷>. <
但係有樣好重要的事要係今日打番!!!
就係琴日掉位牙∼∼∼個MISS張都低B的,,,佢吾識得掉嫁∼∼∼
我咁細粒佢叫我坐最後...但係算啦,,,坐最後可以上堂訓覺@.@
你地估下我同邊個坐!!!係一個我之前同過佢坐GE,,,
就係肥GAP啦!!!我前面係LAM AND LING~~~都話佢吾識掉!!
講完琴日係時候講番今日...今日係5月4日牙!!!
本身星期四要去早會∼∼但係今日我地係到睇電視∼∼∼
同ALL HK PEOPLE 一起唱喎!!!無聊囉>. <’’
第一二堂係DT,,,係到整鐘*))都幾好玩>3<”
第3堂MISS LO冇番∼∼∼有人代堂!!!!
ME GAP LAM LING係到討論放學去KFC到食咩∼∼∼∼
小息後的2堂MATH,,,有LING AND GAP係到...吾會悶!!!
LUNCH係到一路做MATH...一路聽MP3!!!!
跟住就圖書堂*))冇咩野GE >W<
上LAP我同LAM係到作詩∼∼∼好搞笑嫁。。。
放學啦!!!我地咆哮團部份團員去左食KFC∼∼∼
有ME LAM LING CACA FLORA GAP 古仔!!!!
好開心牙。。。KFC吵鬧事件∼∼∼我地應該係講野最大聲的一枱!!!
我地食左好多野∼∼∼有一大桶雞 2個飯 2個薯溶 2個粟米
我AND LAM,,,CACA AND LING再叫多個餐∼∼∼∼
食完後係到AA制∼∼∼計計計計左好耐∼∼∼∼
終於計到啦!!!!仲要我同LAM去OK唱錢!!!!
之後我地去捨西鐵,,,行過石春路係到玩∼∼∼好搞笑!!!
AND THEN就番屋企了。。。