…又食KFC__* 今日我同LAM去左市中心∼∼∼我地行過去牙!!!!係咪好慳錢呢??? 但係去到市中心,,,我地又忍吾住去左食好好味的 KFC 啦.... 唉﹏* 琴日又食,,,今日又食∼∼∼實肥死我啦!!!! 我一方面想慳錢。。。一方面又係咪洗錢∼∼算啦...改吾到嫁啦!!! 食完就要去買 生日禮物 ((係咪好想知俾邊個呢))〔〔想知就問我啦〕〕 行過OK...見到本 <<YES!>> 係 丞琳 做封面...即刻買左!!!! 買完之後我地行左一會兒,,,行去西鐵站*))又玩左一陣石春路∼∼∼好痛﹏* 刊登時間︰2006-05-05 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日我同LAM去左市中心∼∼∼我地行過去牙!!!!係咪好慳錢呢???
但係去到市中心,,,我地又忍吾住去左食好好味的 KFC 啦....
唉﹏* 琴日又食,,,今日又食∼∼∼實肥死我啦!!!!
我一方面想慳錢。。。一方面又係咪洗錢∼∼算啦...改吾到嫁啦!!!
食完就要去買 生日禮物 ((係咪好想知俾邊個呢))〔〔想知就問我啦〕〕
行過OK...見到本 <<YES!>> 係 丞琳 做封面...即刻買左!!!!
買完之後我地行左一會兒,,,行去西鐵站*))又玩左一陣石春路∼∼∼好痛﹏*