今日係DAY3唷 >. <又放左3日假∼∼∼我好鍾意5月牙!!!有咁多假...
第一堂係MATH牙∼∼∼我都吾理MR TSE的∼∼∼係到傾計AND SLEEP,,,
第二堂係IH,,,我同LAM LING係到玩野...作詩(之前我地去過海洋公園,所以作有關果日D野)
【【至於詩的內容遲D會係我個日記到有得睇,,,有興趣想知的人要得閒黎下我日記牙﹏*
第三堂係中文!!!都冇特別事...放小息MISS張問我同LAM會吾會教得太快>. <”無奈中
之後2堂ART...又係到畫自畫像∼∼∼但係幾好玩!!!係到玩下...畫下,,,SO GOOD
LUNCH又係手不離MP3,,,係到做HOMEWORK >3<’’
PTH係課室到上牙!!!今日係第一次上PTH吾悶...可能因為同LING LAM GAP MANDY一組!!!
都係D熟人*))又係到玩遊戲∼∼∼雖然係有D低B,,,但係好好笑∼∼∼
由其是係讀書個時...全組讀就得肥GAP一個係到讀∼∼∼笑到我仆低 @.@
仲有LING係到一路咆哮,,,一路叫9(普通話)...有一次仲加埋GAP...又笑到死Q左 >W<
原來我D反應都幾遲嫁∼∼∼但係算啦!!!!好彩最後冇輸到∼∼吾洗唱歌.....
MISS LO堂係到做埋D無聊野∼∼∼佢仲要一抽就抽到34號!!!好嬲牙 >>>.<<<
最後幾分鐘係到搬枱...因為聽日吾洗番學∼∼∼學校借左俾人會考∼∼YEAH!又有假放∼∼∼
但係我都幾慘嫁!!!要拎結他番屋企∼∼∼但係有好好人的CACA HELP ME
I LOVE CACA VERY MUCH THANK YOU CACA
番到屋企係到睇王子變青蛙,,,好睇唷GOOD