![]() ![]() ![]() ![]() |
|
放左一日假又要番學,,,真係吾夠牙﹏*應該放MORE幾日牙>. <” 閱讀堂何SIR又係到訓話*))又要係黑板到寫幾時考試@.@ MISS張叫FLORA同JASON掉位﹏GD 頭2堂係ENG…第一堂曷LISTENING…同LAM LING GAP係到玩!!!! 第二堂係ENG DICT>3<”主席係到扮晒野,,,首先話咩ENG DICT好鬼難*用左3分鐘就背完﹏好憎! 之後話小學本常識書睇2眼就識背>3<”越越越憎佢...收皮...仲有 肥GAP金白<<HIT ME!SHOW ME YOUR POWER!WHAT RE YOU DOING!>>好搞笑!!今日個堂ENG都幾開心 中文MISS張個咪好大聲...GAP講野又好聲...我隻耳仔好痛牙!!!又係到講咩番茄形﹏*中文堂第一次吾悶,,, 但係MISS張抽我讀書...有D無奈∼∼∼ 小息同LAM LING係到中史搶答﹏賽果係4比3>. <”我WIN左了!!! AND THEN加菲同學只要將個加字草花頭CHANGE茄菲同學*笑左好耐﹏)) MISS DAI係到叫DENNIS將件衫攝好當住全班]]*佢好慘>3<” MUSIC有個音樂問答比賽,,,參加的人有扮係好勁的主席...隊長36號...可愛的古仔...仲有 MISS DAI叫GAP做城城。。。後備有CACA**好無奈咁參加左]]*結他遲D要表演牙!!!!吾想X10000 中史吾洗QUIZ,,,聽日先GDGDGD∼∼∼∼ LUNCH食飯吾知點解今日好慢,,,搞到扮HW TIME吾多夠!>. < 2堂MATH∼MR TSECHANGE左咪∼∼∼∼笑死*)) 我地係到問IQ題!GAP仲講左個笑話…*笑左好耐﹏* IH就悶囉∼∼∼又冇得玩野!!!又冇得SLEEP∼∼放左學要去BLUE HSE啦啦隊講水運會D野>W< 之後要番黎補課,,,中文牙!!!左住我D TIME∼∼∼又悶喎!!!! 跟住同LAM LING CACA FLORA一起放學!!!! AND THEN就去補習啦!!!好悶…*
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||