![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日又係DAY4牙...咩意思先...又要上OE...係輕鐵等LAM...好少有... 報紙又冇咩野睇...今日要追車牙...因為遲左...好辛苦牙...但係我又點會追吾到牙... 但係諗住冇人眇到啦...點知俾古仔見到... 番到學校要早會...有個人好慘...吾知咩名...係交流團有車禍...要繨針牙... 又話吾見左副眼鏡個時...慘X100... MATH又要QUIZ...好嬲牙...DENNIS連打左2個好大聲的乞痴...搞到牙SIR講吾到野... QUIZ我有13/02牙...好GD...好耐都未合格過啦... 我LAM LING GAP係到玩藍田話...吾講係咩... 中文要說話牙...一抽就抽中WINNIE...佢地組講飲品... GAP問埋D乞人憎的問題...我地組咩都冇做... 小息就要寫啦...ENG堂好悶...訓着左...聽日係DAY3牙... LUNCH冇咩做...之後竟PE啦...今日要跑街牙... 之後PP TIME..去左GYM堂到玩...其實係傾計ONLY... 之後落去跨欄...AND THEN玩欖球...我地班輸左牙...要罰牙...嘻... 放學去左兆康買野食...等麗...我地番去小學...李太到補... 好辛苦唷....咩都吾識...番閏企...玩電腦...
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||