| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
元朗之旅∼* |
今日係星期六牙!要補習﹏*琴日冇補習唷>. <SO今日要補3HRS...想死﹏*
補習要交家長信∼∼因為弄個月我去番小學到補。。。李太*))
我補完習買左個好平的車仔麵去LAM屋企到食]]*因為IH個PROJECT有野改!
改完後我地去元朗牙﹏*本身係去元朗買"番"版碟的*可惜找不到...最後冇得買﹏
但係可以話收獲豐富>3<”我同LAM一落西鐵就去左新元∼∼走左一陣冇咩野睇就去搭輕鐵。。。
行去輕鐵站兜左路﹏無奈!之後就去左元朗廣場∼
先去日本城﹏*哇!D野岩我多過牙媽(母親節禮物)最後就OK啦!自己都有買野,,,
之後行過書店﹏去左睇下>.<睇左好耐,,,終於決定好買咩書啦。。。))
我買左<<有嚇到>>鬼故...吾知好冇睇呢??
元朗好少OK牙﹏ALL IS 7-11∼*7-11 D野好貴牙*))最後去左百街買野飲∼*
我地本身買豆腐花>. <”但係又吾想食!是但放左係個地方到*∼
AND THEN BUY 橙汁∼VERY GOOD
之後就搭車番屋企∼∼∼∼
|
刊登時間︰2006-05-13 08:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 211 | »
|